1. Чи створюють співробітники враження людей, які відпочили і мотивованих на роботу людей (поспілкуйтеся не тільки зі старшою медсестрою / керуючої установи, а й з доглядальницями, запитаєте, де живуть співробітники і який у них графік роботи, переконайтеся, що співробітники не ночують в кімнатах разом з проживають і не працюють цілодобово).
2. Чи достатня кількість персоналу (подивіться, гуляють чи з маломобільними літніми людьми, якщо не гуляють, швидше за все, співробітників не вистачає, і немає часу, щоб одягнути і супроводити маломобільних літніх людей на прогулянку).
3. Швидкість реакції на прохання про допомогу (зверніть увагу, як реагують співробітники на прохання проживаючих людей, якщо в кімнаті, яку ви дивитеся, чи є тривожна кнопка, натисніть на неї, подивіться на швидкість реакції персоналу на виклик).
4. Наявність медичних книжок у працівників  будинку престарілих (задайте питання, чи є вони, попросіть показати).

Якщо ваш близький родич сильно ослаб через хворобу або навіть паралізований, вам буде важко транспортувати його в будинок для людей похилого віку. У такому разі ви можете скористатись такою послугою, як перевезення лежачих хворих. Її надає організація зі спеціальним транспортом для подібного випадку.